Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Så bodde vi i Indien

Publicerad 2010-05-12 18:23:04 i Allmänt,

Har lovat att lägga upp lite fler bilder från Indien på bloggen. Komemr uppdatera lite pö om pö, fungerar ju tyvärr inte att lägga upp allt på en gång..

Tänkte nu idag bjuda på lite bilder från lägenheten.



En bild från vårt kök. På detta bord serverades vår frukost varje dag. Man kan se att det är enkelt i köket, men att det ändå finns det absolut nödvändigaste som man behöver ha.






Vårt köksskåp med porslin, som ni ser är muggar och allt i rostfritt stål





Vår diskbänk och vårt lilla kylskåp. Ser även fönstret med galler, detta är något som är väldigt vanligt i Indien.




Vårt lilla tvättställ utnaför köket





Vårt sovrum, här injne som vi fem personer på madrasser på golven. I taket hänger tvättlinor där vi kunde hänga vårt kläder, handddukar mm över.





Sängen längst in i hörnet är min, här sov jag unde rmina tre månader i Indien













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela