Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bilder från Goa

Publicerad 2010-03-13 07:21:38 i Allmänt,


Nattbussen som tog oss till Goa. En hemsk färd. Två personer i en liten trång säng. Bussen gick över slingringa bergsvägar så det kändes som att vi skulle välta ibland. Men vi överlevde och kom fram till Goa.




Vårt första boende på Goa. jag kallar det föör villa villerkulla med tanke på dess färger. Vi bodde billigt, 50 svenska kronor per natt, men standarden var sådär. Jag bodde där två nätter innan vi flyttadre.




På stranden i Palolem




En morgon tog vi båten ut för att kolla på delfiner, och några fick vi se också. Var en trevlig tur.




Vårt nya boende, lite finare än det andra, var jättemysigt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela