Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Midsommarafton

Publicerad 2010-06-25 12:11:09 i Allmänt,

När jag nu kollade min blogg så fanns det en kommentar att mina läsare ville läsa om vad jag skulle göra på midsommar, så får väl skriva ett till inlägg om detta då=) Kul att ni läsare kommenterar om vad ni vill att jag skall skriva om i alla fall=)

Idag klev ajg upp redan kvart i sex, varför så tidigt en midsommarafton kan man ju undra. Jo, hela familjen åkte in till stadsparken i Hjo. radio Skaraborg sände därifrån och Hjo dragspelsklubb skulle vara med och spela i direktsändning, så åkte in och lyssnade på brorsan som var med klubben och spelade. var rätt trist att sitta där i två timmar, framför allt då man inte hr en aning om vad de snackade om. Daniel blev också intervjuad kort i radion då han är den yngsta medlemmen i klubben. Han berättade att det var mamma och pappa som uppmuntrat honom till att börja spela och så.. Var nog bra.. Sen blev det en sväng till Ica för att midsommarhandla.

Hem, förmiddagsfika med familjen plus morbror som kom precis lagom till kaffet... Sen har jag nu jobbat med att förbereda UH: s teckenspråkläger på Västanvik lite..

Nu skall jag ta det lugnt en stund, sen lutar det nog åt midsomamrfirande hos morbror i kväll med grillning och så, blir säkert trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela