Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Läger på Björkö

Publicerad 2010-06-17 21:23:57 i Allmänt,

Imorgon bitti drar jag ner mot Göteborg, det är dags för ungdomslägret på bohus Björkö igen, femete gången jag skall jobab där nu, så jag börjar bli van och vet ungefär vad som komma skall...

Åkte iväg in til lHjo på morgonen idag, skulle hämta slingorna som kommit med bussgods till Hjo. Hem pacak, skriva ut papper och fixa. Sedan kom farmor och farfar vid lunch och hämtade mig, åkte till Habo, hämtade ut hyrbilen, en fin och stor honda accord combi. Alltid lika kul det där emd fina bilar=)

Sedan följde farmor och farfar med ner till Jönköping, åkte till ÖB och handlade en massa mat och saker till lägret, blev en överfull vagn, konstigt at inte sakerna trillade ut över kanten.. Åkte sedan till farmors syster och lämnade av farmor och farfar, sedan gjorde jag A6 osäkert en stund. Köpte saker till lägret plus att jag själv investerade i en ny fin bikini, den gamla kändes sliten och äcklig efter Indienresan.

Sedan blev det att åka bort till farmors syster, belv erbjuden fika, men tackade nej, en burk mineralvatten gick dock ned. Sedan blev det att handla mer mat på Willys. hur vi sedan fick in allt i bilen är ett mysterium, men det gick.. Åkte hem och packade ut allt ur bilen för att packa om allt igen med lite struktur.. Så nu är bagagen full, men nästan allt är emd, se hur mycket som är glömt bara, alltid lite nervöst...

Nu blir det snart att krypa til sängs för att vara pigg och glad imorgon...

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2010-06-18 09:40:27

Lycka till med lägret!

Postat av: Lickan

Publicerad 2010-06-20 07:38:43

Hej!

Ha en rolig helg/vecka på lägret...

Jag skulle ha åkt med denna sommar med tsp lägret men jag kunde inte riktigt anmäla mig för jag ammade ju Loke, visste inte hur länge jag skulle få amma honom.

Jag får åka nästa sommar istället och blir den sista som "deltagare" får inte vara med i UH sen.



Postat av: Two olsson sisters

Publicerad 2010-06-20 08:00:13

är det roligt att jobba på ett sånt läger då?:D//Emma.

Postat av: Lickan

Publicerad 2010-06-25 09:28:32

Ville läsa bloggen med vad du skulle göra på midsommar, men du är visst i göte länge hihi... vad gör du i midsommar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela