Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Jag blickar framåt

Publicerad 2010-06-01 15:22:43 i Allmänt,

Fick precis ett trevligt mail från universitetet, jag är nu godkänd på min femte termin också, det känns jättehärligt, nu kan man blicka framåt. Känns konstigt att jag bara har ett år kvar på min utbildnign nu, vad händer sen? Är lite skrämmnade faktiskt att jag skall ut i arbetslivet om ett år,jag känner mid inte färdig som socionom. Men det gör man kanske aldrig?! Börjar fundera över var jag vill jobba, var jag skulle göra ett bra obb, respektive ett mindre bra jobb. Håller trummarna för att det kommer att finnas någon teckenspråkig tjänst någon stans nästa år. Helst inom rimliga avstånd från Hjo eller Örebro också...

Men i höst nalkas C-uppsats. Skall skriva något om hörselskadades psykosociala situation tillsammans med A.H. Skall bli spännande.... Men först skall jag nu se til latt njuta av en härlig sommar...


Kommentarer

Postat av: Jossy

Publicerad 2010-06-03 17:21:00

Nej, man blir aldrig färdig med sitt yrke.

Postat av: Marre

Publicerad 2010-06-06 17:29:52

härligt att du blev godkänd! hoppas du får njuta mycket av sommaren :)

kram

Postat av: Lickan

Publicerad 2010-06-16 10:12:39

Fint kort...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela