Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Premiärdoppet i Vättern

Publicerad 2010-07-16 19:08:02 i Allmänt,

Idag ahr jag badat i Vättern för första gången i år. Jag har badat i sjöar och hav några gånger innan i år, hoppade i havet då jag jobbade på Björkö för en månad sedan, badade också två gånger i Siljan när jag jobbade i Leksand på teckenspråkslägret, men inget går ju upp mot ett dopp i Vättern.

Jobabde idag och jag och en brukare åkte in till Hjo för att bada i bassängen där. Vättern ligger ju precis intill så frågade brukaren om vi skulle känna på vattnet i Vättern också, och det ville hon gärna. Så hoppade i snabbt och doppade mig i alla fall, känns bra..

Nu har mina föräldrar två veckor semester, vi firar det med grillning och ett glas vin ivkäll, härigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela