Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mitt livs första sms inlägg

Publicerad 2010-07-27 08:06:00 i Allmänt,

Ja, nu skriver jag mitt livs första sms inlägg till Bloggen. Skriver mest för att se om det fungerar eller inte,av nyfikenhet helt enkelt:) Sitter nu på tåget upp mot Örebro. Skall kolla om lägenheten står kvar,besöka audionmen och justera mina CI och sen träffa en kompis som varit utomlands under lång tid för att ta en fika och prata bort någon timma,skall bli trevligt. Vågar inte skriva mera förrän jag ser om det fungerar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela