Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

En dag i Örebro

Publicerad 2010-07-27 22:00:40 i Allmänt,

ja, nu har jag tillbringat en dag i Örebro, åkte iväg tidigt på morgonen, kl 6 så fick kliva upp tidigt, tidigt idag, men fungerade bra. Tog tåget upp, skönt att sitta och slappa lite där. Tåget var dock försenat, inte så ovanligt när det gäller SJ eller hur?! Men kom fram till sist i alla fall. Åkte hem till lägenheten, var hos grannen och hämtade posten, inga räkningar denna gång, skönt det. Började sedan rensa ogräs på framsidan, då kommer grannen och frågar om jag vill låna deras skottkärra och slänga ogräset i, gärna, gärna. Gick mycket smidigare att rensa så jag kunde slänga ogräset i den, i jämförelse med att försöka knôka ner dit i Ica kassar som jag annars får göra=)

Åkte sedan ner till USÖ för audionombesök. Programerade om mitt CI lite grann bara, känns helt ok, tog även och fixade lite med propparna, så hoppas att de inte skaver nu.. Sedan blev det ett besök på HM, köpa ett lijnne, en mascara och en ögonskugga, hoppas att det blir bra. Ögonskuggan var dock dyrare än mascaran och linnet tillsammans, så hoppas att kvaliten är lika fin som priset nu då=)

Träffade sedan en kompis som varit i Australien i 10 månader, så var ett bra tag sedan vi sågs. Satt ute och fikade och pratade strunt i ett par timmar, trevligt att ses, hoppas att det inte dröjer ett år till nästa gång nu bara.

Sedan blev det tåget hem till Hjo igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela