Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Morgonpigg, till vilken nytta?

Publicerad 2010-01-05 07:41:45 i Allmänt,

Skall iväg och jobba idag, hade tänkt att om jag gåt upp lite tidigare så hinner ajg skriva tentan lite innan jag åker till jobbet. Så gick upp för en timma sedan, åt frukost, betalade räkningar och kollade facebokks mailen, och det visade sig att ajg hade fått flera nya mail, trevligt. Satte mig coh svarade på dessa sen kollade jag till på klockan, över halv åtta, ingen ide att ta fram böckerna nu, måste ändå in i duschen senast åtta för att åka till jobbet sen..

Jobbet ja, jobbart en del nu i mellandagarna, har gått bra. nu har jag dock bara några få inoplnaerade dagar kvar innan jag reser iväg, jobbar nu fem dagar till denna veckan, sedan är det slut på jobbaet, funderar på att erbjuda mig att jobba den 16 januari också, får se hur det blir emd det.

Annars så är det hemtenta som står på mitt schama just nu, och fy vilken tenta. Den skulle vara liten sa de, men nog sjutton, jag tycker inte att 7-9 sidor att skriva är en liten tents precis.. Blir att kämpa klart emd det nu i veckan, för att sedan skicka den med posten på fredag. Det komemr bli hårt, har en del kvar, men det får gå, har ju satt mign i denna sisten själv så..

Ne, nu blir det at åka till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela