Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Iskallt

Publicerad 2010-01-06 18:34:09 i Allmänt,

Vaknade på morgonen idag och frys som bara den, i och för sig inte ovanligt att jag gör det, men idag var det värre än vanligt, klev upp och kollade termometern, 15,4 grader inne bara brr.. Och ute snöade det för fullt och var -12 grader. Mamma körde mig till jobbet, fick ta full fart genom alla snödrivorna och snön bara sprutade kring bilen, men vi tog oss fram i alla fall..

Har fått mail från handledaren nere i Indien nu, känns att det närmar sig, känns plötsligt så verkligt allting, kan inte fatta det, börjar få rejäl reseångest nu... Vet fortfarande inte om jag gör rätt som åker iväg, hmm..

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-01-08 12:17:08

Klart du gör rätt som åker!!!!

Ditt livs chans! Blir det knasigt kan du alltid åka hem igen :P

Så åk för jag vill veta allt om det sen när du kommer tillbaka!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela