Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Hej då familjen

Publicerad 2010-01-17 11:56:19 i Allmänt,

Nu sitter ajg vid datorn hemma i hjo igen. Kom hir i fredags kväll, skönt att kunna få en sista ehlg tillsammans med familjen innan jag reser. Känns overkligt att jag komemr vara i Indien om en vecka vid denna tiden. Komemr landa 7,15 i svensk tid räknat. Så totalt från dörren i örebro fram till dörren i Pune så komemr resan att överstiga ett dygn, ca 30 timamr skulle jag tro, beror lite på hur snabb bussen är i Indien dock...

Nu i veckan så har jag börjat förbereda på olika sätt. Kopierat masvis emd pepper, pass, visum, försäkringsbrev, ja gud vet allt. Hsr tvättat 5 maskiner tvätt, så nu finns det inte ett plagg i tvättkorgen hemma. Hasr börjat småpacka lite, lagt ner lakna, schampo osv, men har fortfarande en del kvar, får ta tag i det på onsdag när jag komemr tillbaka till Örebro sen igen...

Har också haft möte med tolakrna som skall med igen, känns bra med den biten, känns som att vi kan diskutera emd varandra och ha en bra kommunikation, så den biten ororar jag mig inte så mycket för, är glad att det blev just de två som skall åka med.

Ja, nu i helgen så blir det att säga hej då till alla... Skall åka till morfar på tisdag tänkte jag och såga hej då... Även till farmor och farfar.. pappa blir att säga hej då till på tisdag ocskå, liksom brorsan.. mamma kommer ju till örebro så henne behöver jag inte säga hej då till förrän på stationen.. fatta att det bara är några dagar kvar, tjoho...

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-01-19 13:27:29

Riktigt spännande, tjejen! Go for it....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela