Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Efterlängtade bilder

Publicerad 2010-02-07 09:22:44 i Allmänt,


Bild på oss studenter tagen vid indiens nationaldag...




Rickshaw hur det nu stavas, sådan som man åker i här i Pune, vi åker typ aldrig buss utan tar oss fram med de´ssa hela tiden





En salgs välkomstsymbol gjord av något pulver som ofta används i Indien





Maria, Johanna, Ida och jag iklädda indiska kläder





På en av våra morgonpromenader till berget träffade vi på dessa kvinnor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela