Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Opponering

Publicerad 2010-12-23 12:03:39 i Allmänt,

Nu är det kalrt, den 12 januari går jag och A.H upp för opponering av vår C-uppsats. Innan det väntas en del korrläsning, finns en del att göra fortfarande med andra ord... Men det känsn bra, vår examinator blir Pia Hellertz, känns både bra och dåligt, hon är pensionär sedan ett, två år tillbaka, och jag vet faktiskt inte om hon är hård eller ej. Vår uppsats är den första hon examinerar nu denna gång, så vi kan inte deltaga på något annat seminarium innan heller för att se hur hon är.. Ja, ja, det kommer att bli bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela