Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bloggen är mitt minne

Publicerad 2010-08-12 08:45:19 i Allmänt,

Har funderat mycket under den senaste perioden om jag skall fortsätta blogga eller inte, vilka läser egentligen min blogg, hur intersserade är de av att läsa den, vill jag att alla skall veta allt om mig och mitt liv osv. Man väljer ju själv vad man vill skriva och dela med sig ja, men samtidigt behöver man ju skriva något ibland för att läsarna skall fortsätta att läsa.

Men vad är det då som gör att jag fortsätter, jo det är att man kan klicka tillbaka på bloggen och läsa vad som hände för ett par år sedan, minnas tillbaka. Hade aldrig minnts allt utan bloggen..

Kommentarer

Postat av: Jennelie

Publicerad 2010-08-12 16:38:21

Mera bilder!!!! :)

Postat av: Ronny

Publicerad 2010-08-13 07:35:21

Jag besöker din blogg då och då, alltid kul att läsa! Fortsätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela