Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Blickar mot framtiden

Publicerad 2010-08-18 17:41:10 i Allmänt,

Sommaren lider mot sitt slut, har tre dagar kvar på jobbet, imorgon, fredag och lördag, på lördag är det kväll, fram till kl. 23 som gäller för min del, men tycker att det är helt ok. Att sommaren lider mot sitt slut, det är väl både på gott och ont, jag gillar sommaren, värmen, baden, ledigheten, lägren, sommarjobbet, grillkvällar etc, men hösten är samtidigt böjan på något nytt, man kanske börjar en ny utbildning, träffar nya männsikor osv. För min del så skall jag fortsätta plugga, bara ett år kvar på min grundutbildning nu, tänka att jag redan klarat av fem terminer, bott över två år i Örebro, och det bästa av allt, allt som jag pluggat fram till nu är godkänd, har inget eftersläp eller så.. Ser fram mot hösten med studier faktiskt.. Känne rmig motiverad att börja igen..

Se hela bilden
Så denna höst för min del kan delas in i studier



Se hela bilden
Förebingslivet med UH



Se hela bilden
Tjäna pengar, dvs jobba


Se hela bilden
Men sist men inte minst, jag vill ha tid att ta det lite lugnt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela