Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Klippning

Publicerad 2009-09-25 08:07:58 i Allmänt,

Nu sitter jag och väntar på att klockan skall gå lite grann, har klipptid nere i stan kl. 9 så skall snart med bussen ner. Vet dock inte hur jag skall klippa det, men de har säkert något tips. Måste ju passa på att exprimentera med frisyren nu innan jag kommer ut som socionom =)

Får återkomma senare med hur frisyren blev.. Får se om jag kan lägga upp ett foto rent av, men då behöver jag lite hjälp av någon som kan ta en bild på mig...

Kommentarer

Postat av: anna-panna

Publicerad 2009-09-25 12:10:04

Jag, din trogna bloggläsare vill ha en bild på frisyren!

Postat av: Lickan

Publicerad 2009-09-26 05:41:43

Hej jag vill oxå se resultatet =)

Jag ska oxå klippa mig under vintern innan bebis föds.

Iaf topparna eller så blir det en kortkort frilla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela