Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Kick off och plugg

Publicerad 2009-09-14 13:47:09 i Allmänt,

Fy skäms på mig vad längesedan det var som jag skev här, nästan två veckor sedan. Livet har i alla fall rullat på de sista veckorna. Universitetet drog igång. Första veckan var ganska lugn, men sedan har det blivit värre. Den veckan som har varit nu tycker jag har varit hemsk. Massa engelsk litteratur att läsa och dessutom massa svensk litteratur vid sidan om. Och sedan föreläsningar också. Men nu ser det ut som jag börjar komma ikapp. Har en del kvar att läsa ännu, men dagen är ju inte slut än, så hoppas kunna läsa kanske 75 sidor till idag, och sen är jag nästan ikapp.

Förra helgen hade jag trevlig i alla fall .var iväg i Sala, närmare bestämt Sätra brunn där vi hade kick off med den nya styrelsen. På fredagskvällen blev det ett dopp i poolen och sedan en tre rätters middag. Därefter lite socialtumgänge. Lördagen möte, och på eftermiddagen team bildning ute i skogen. Jag brukar inte gilla sådana lekar, men nu gick det faktiskt riktigt bra, det kändes helt ok. Söndagen blev det sedan möte igen, många diskussioner och i huvudsak vettiga beslut, man får ju inte sin vilja genom alla gånger, men sådant är det ju

Den helgen som varit nu har jag varit hemma i Hjo, och är kvar här fortfarande, vänder om mot Örebro ikväll igen. Åkte hem i fredags, jobbade i fredagskväll och i lördags. Igår var jag sedan i Jönköping. Handlade lite och hämtade övriga familjen vid bussen. De har varit på kryssning i Riga i helgen och kom hem igår igen.

Just nu längtar jag mot helgen, Dövas dag i Örebro, skall bli så skoj…

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 20:26:35

Heeeeej!! Jag längtar tills helgen nu, åker på fredag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 20:28:22

Heeeej!! Jag längtar tills helgen nu, åker på fredag! Kram A-M!

Postat av: Lickan

Publicerad 2009-09-20 04:49:44

Hur var det på dövas dag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela