Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Föreningsträff

Publicerad 2009-09-02 11:59:36 i Allmänt,

I helgen har jag varit iväg nere i Aneby, det ligger några mil öster om Jönköping för er som inte har koll på var den platsen finns någonstans. Vad gör man då en hel helg där ute i skogen? Jo det var UH som skulle ha sin årliga föreningsträff där. Och vi brukar ju hålla till i skogen på dessa träffar, så även nu i år =)

Tyvärr kom det inte så många deltagare som vi hoppats på, men tack ni som kom i alla fall, ni är guld värda. Helgen blev för övrigt lyckad, många intressanta diskussioner både under passen och kvällstid. Jag i alla fall lärde mig något under helgen, hoppas att även ni övriga känner att ni har gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela