Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Väntan på att tiden skall gå...

Publicerad 2009-10-01 15:28:14 i Allmänt,

Sitter här på universitetet nu och väntar på att tiden skall gå. Skulle egentligen kunnat pluggat lite, men känner att jag är lite trött efter den internsiva dagen. Klev upp strax efter kl. 6 imorse. Slängde i mig frukost och tog sedan cykel ner till sjkhuset. Skulle till audionomen för att de skulle kolla på mitt CI. Jagfick en låneapparat och sen skall de skicka ner min processor till Göteborg. Skönt att de kunde lösa det med post i alla fall, så slipper jag åka dit, känner att jag ju reser ganska så mycket ändå =)

Sedan cyklade jag till universitetet, ja på tal om att cykla, min cykel har nog gjort sitt, det är verkligen ett av de absolut sämsta köp som jag har gjort i hela mitt liv. Den är tungcyklad som fan, kommer ju inte framåt om jag använder den, blir genomsvettig även om jag användet ettans växel. Får nog se mig om efter en annan cykel tror jag. Får nog köpa en cresent igen, tycker om dem.

Väl på universitetet så var det seminarium och kommunikationslövningar som gällde. Gick väl bra, lite halvslött seminarium och sen kommunikationsövningarna var destå roligare. Gillar kommunikationsövningar, kul att sepla lite teater =)

Nu väntar ajg på att klockan skall bli 16,15 så vi skal lha information om Indien projekltet, funderar på om jag skall våga att söka eller ej, mycket att ta hänsyn till där... Hmm, är komplicerat, verkligen.... Men som det ser ut nu så tror jag faktiskt att jag blir kvar i Sverige, vågar nog inte åka pga. nötallergin...

Sen ivkäll bär det av hem till Hjo. Pappa och brorsan är på väg hit upp nu, så jag hoppas att praktikinfon går snabbt så att jag kommer ehm sen, packa färdigt och sen åka hem... Blir att fira farfars 75 årsdag i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela