Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vänersborg

Publicerad 2009-10-26 21:35:47 i Allmänt,

Nu sitter jag här i Vänersborg på hotellet och njuter av livet, är ju inte varje natt som man bor på hotell precis, så får ta vara på de få gånger om året som det blir. Resan ner gick ovanligt smidigt, träffade en döv på tåget redan i Örebro så vid bytet i Törebroda stos vi och småpratade lite och plötsligt kom en till döv lärare från Västanvik, alltid kul att träffas, så satt och pratade emd dem på tåget sen. Mannen från Örebro fick en miniföreläsning hur CI fungerar och hur det fungerar att vara hörselskadad, intressanta diskussioner och en bra grund inför morgondagen här i Vänersborg..

Förrmiddagen ägnades åt föreläsning på universitetet, sorg och kris var dagens tema, väldigt intressant och tror inte att någon gick ut ur rummet oberörd.. Väldigt tungt ämne, men samtidigt viktigt att våga ta upp det.

Nu blir det lite merqa tid vid datorn och sedan dags att krypa till sängs..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela