Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vaccination

Publicerad 2009-10-23 12:37:57 i Allmänt,

Förberedelserna för Indien är i full gång. Har varit nere och vaccinerat mig nu på förmiddagen,. Skall tillbaka igen om en månad och ta en till dos, men nu är det förta steget avklarat i alla fall. I eftermiddag väntas möte med handikappsamordnaren och hennes chef gällande tolkar under projektet. Vi får se vad det leder till, nuvarande förslag med tolkar under de två första veckorna och sedan en teckenspråkig kompis är verkligen en nöd lösning, jag vill inte bränna ut kompisen så känner att tolkar även under övrig tid skulle vara att rekommendera. Så jag hoppas att mötet i eftermiddag går bra.

Annars är det tenta plugg på schemat, plugg, plugg och plugg, men känner att det går rätt så bra ändå, tur det. Hoppas att jag klarar tentan nu bara. I helgen skall jag vara kvar i Örbero, hör och häpna, skall bli rättskönt faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Lickan

Publicerad 2009-10-25 09:19:29

Hej hur mår du efter vaccinationen?

Vore intressant att få veta, det är så mkt positivt och negativt snacka om svininfluensa vaccinet.

Jag ska, bör ta den med tanke på graviditeten, men samtidigt så osäker.

Min pappa tog vaccinet pga har Kol pga han röker.

Pappa var sjuk i 2 dagar efter vaccinationen, han fick allt man kunde få som biverkning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela