Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Spinnmaraton och restautrangbesök

Publicerad 2009-10-24 21:03:16 i Allmänt,

Idag sov jag väldig, väldigt länge för att vara mig, klockan var över halv tio när jag vaknade, men skönt att sova ut ordentligt, tror faktiskt at jag behövde det. Pluggade sedan lite på förmiddagen, sedan åt lunch och iväg till stan för att träna. Idag var det ett spinnmaraton som gällde, 2’ 70 minuter så totalt 140 minuter. Var jobbigt, men kul…

Sedan var jag och en kompis och åt på Wongs restaurang nere i stan. Var gott och bra, och jag som så sällan äter ute, på den typen av restauranger. Men var gott och bra.  Nu blir det att ställa om klockan innan man går och lägger sig ikväll…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela