Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Regnig söndag

Publicerad 2009-10-25 21:26:36 i Allmänt,

Ja idag har det regnat så gott som hela dagen. Men har sysselsatt mig ändå utan att ha direkt ónt utav det. Förmiddagen ägnades åt svättning och städning. Fyra maskiner tvätt har jag kört idag, så det kännes bra at ttvättkorgen är tom. Sedan blev det lite tenta plugg innan jag började att laga mat.

A.H. tog sedan och kontaktade mig och frågade om jag ville följa me dtill Willys och handla. hennes föräldrar var på besök i stan, så vi hade tillgång till bil. Hade ändå tänkt att storhandla idag, så var inte fel att ha bil. Sedan blev det te och smörgås hemma hos A.H. innan hennes föräldrar körde mig hem. Tack så mycket för att jag fick följa emd och handla, var jättesnällt..

Ikväll har jag sedan packat inför min Vänersborgsresa. Åker dit imorgon på en teckenspråkskonferens, kommer att bli spänannande. Och att bo på hotel i två nätter är inte fy skam det heller. Dock så kommer kursböckerna att få åka med, ett nödvändigt ont som sagt...

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-10-25 22:03:40

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela