Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Gyminstruktion

Publicerad 2009-10-05 21:12:00 i Allmänt,

Har tänkt att jag skall bli duktig och dryga ut min träning lite med att träna på gym. Har därför beställt tid för instruktion som jag hade idag. Träffade en trevlig kvinna som lade upp ett program till mig. Så känns kul nu att få testa och köra det. Tänkte gå till gymmet på universitetet imorgon och köra lite och sen till friskis på torsdag och köra lite igen. Kommer nog att bli ytterligare tre pass i gymmet nu denna vecka, men känns som en bra start att komma igång med. Känner dock att jag inte tränat innan, har ingen styrka i axlarna, verkligen inget alls… men det skall bli bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela