Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Saltenta

Publicerad 2009-11-05 06:52:09 i Allmänt,

Igår skrev jag min saltenta för kursen människans psykosociala utvecklign och livsvillkor. Så nu blir det tre nervösa veckor och vänta på svaret. jag vet inte rikitgt hur det gick. Jag körde totalt på en fråga, men om jag lyckas på de två övriga så kan det gå vägen så att jag blir godkänd ändå. Jag får hålla tummanra helt enkelt, vore skönt att ha den delkursen överstökad också. om jag klarar tentan, då har jag också klarat halva min utbildning, och det skulle ju inte vara fel precis. Och sen ivår har jag ju praktik, så känns nästan som 30 "gratis" poäng där, skall nog vilja mycket till för att bli underkänd på praktiken liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela