Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Valborg

Publicerad 2009-05-01 11:49:43 i Allmänt,

Valborg blev lugnt, lugnt. Hade grupparbete på universitetet igår. Jag och A.H. börjar att närma oss klara vilket är skönt, bara att kolla igenom svenskan nu, jag började med det igår lite grann, men det tar tid upptäckte jag, skall fortsätta sen i  eftermiddag lite till.


Sedan igår eftermiddag bar det av till Hjo. Hade klipptid och sedan blev det att åka hem till familjen. Kvällen blev lugn. Vi åkte till Tidaholm och Hellidens folkhögskola för att fira. Men Tidaholm har eldningsförbud just nu, så blev verken någon eld eller fyrverkerier., lite trist, men, men. Sedan när vi kom hem såg jag i alla fall fyrverkerier från köksfönstret, de sköt lite på andra sidan Vättern. Inte samma sak som att se det nära, men i alla fall en liten upplevelse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela