Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Operation den 4 juli

Publicerad 2009-05-01 11:36:40 i Allmänt,

Fick ett brev i förrgår, kommer att bli CI operation den 4 juli i Göteborg. Känns rätt så bra faktiskt, rätt tid på året, men lite dumt att vi har avslutningsseminarium samma dag, men får väl ta komplettering på det sen... Men det löser sig. Nu gäller det bara att förbereda allt runt omkring, fixa resan till Göteborg, lösa att någon hämtar mig efter osv. Men tror att det bli pappa som följer med ner igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela