Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ny mobil C902

Publicerad 2009-05-01 11:48:41 i Allmänt,

I tisdags var jag nere på stan, detta slutade i ett helt oplanerat mobilbyte. Hade tänkt att på sikt ändra mitt abonnemang, vill behålla 3, men vill ha fria sms och istället betala mera i månadsavgift. Jag som skickar typ 500 sms i månanden kan verkligen behöva ha det. Men då jag förlängde mitt abonnemang så fick jag också med en ny mobil, men Sony Ericsson C902 blev det. Känner mig nöjd med den, så det blir nog bra. Lade in lite musik i den igår och upptäckte att det var jättebra ljudkvalitet, hör bättre i den än i min MP3, kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela