Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Besök och kommunikationsövning

Publicerad 2009-05-01 11:49:17 i Allmänt,

I onsdags fick jag besök från S.S. kul att se dig igen. Hon skulle till Karlskoga i helgen och kom fram till Örebro vid halv tolv och hennes kompis slutade inte att jobba förrän vid fem tiden och jag hade inte riktigt hjärta att låta henne sitta ensam på stationen i fem timmar. Så jag frågade mina klasskompisar om hon fick vara med under vår kommunikationsövning och alla godkände det.


Kommunikationsövning ja, det är något roligt. Vi skall spela socialsekreterare och hjälpa en klient med dennes aktuella problem. Vi filmar samtalen och sedan analyserar dem i grupp med hjälp av läraren. Min övning gick bra, är jättenöjd faktiskt, även läraren var nöjd vilket var jätteskönt...


Kul att du kom på besök och var med under dagen S.S. Hoppas at vi ses snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela