Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Almedalen planering

Publicerad 2009-05-18 07:51:43 i Allmänt,

Har varit i Stockholm lördag eftermiddag till igår kväll, var trevligt och bra. I lördags kom jag upp till Sthlm vid 17- tiden och åkte då till vandrarhemmet för att checka in. Men problemet var att det inte fanns något rum med mitt bokningsnummer. Efter en del letande i pappren så såg vi att de hade bokat fel, 16 juni stod det på deras papper. Tur att det i alla fall fanns lediga rum så att vi lyckades att lösa det hela. Kvällen tillbringades sedan med att äta tillsammans med en kompis I.E. trevligt att ses igen och blev en del prat om ditt och datt.


Igår var det planering inför Almedalen på vårt kansli. På förmiddagen deltog även SDU och vi planerade våra gemensamma delar. Eftermiddagen planerade vi i UH vår del och det börjar kännas väldigt bra inför Almedalen måste jag säga. Jag längtar och känner mig laddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela