Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Rastlös

Publicerad 2009-03-22 13:45:42 i Allmänt,

Rastlös. Vad skall man hitta på när det är söndag. Har pluggat lite, är trött på det nu. Samtidigt snöar det ute, jag som hade tänkt ta en långpromenad, men känns inte så lockande just nu precis. Skall i alla fall ner till stan och träna lite skivstång tänkte jag. Kan vara skönt att komma ut lite och att få något vettigt att sätta händerna i. skall göra våfflor innan ag går också tänkte jag. Kan vara gott.


Just nu sitter jag och överväger om jag skall promenera ner till stan trots snöande t eller ta bussen? Känner att det vore skönt att komma ut lite också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela