Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mamma och pappa på besök

Publicerad 2009-03-14 18:37:26 i Allmänt,

Igår kväll kom mamma och pappa upp. Det enda vi hann med att göra då var att käka lite tacos och sedansitta och prata lite.


Idag åkte vi bort till Biltema, köpt lite glödlampor, en cykelkorg och en piassavakvast. Sedan blev det en sväng på stan, kollade på glasögonbågar och frågade mamma lite om råd vad hon tycker att jag skall byta till. Inte lätt att bestämma det inte. Men först skall jag operera skelningen, så nya glasögon blir väl framåt sommaren. Vi gick sedan till Kina muren och åt lunch, jättegott.


Blev sedan en sväng och handla lite mat, bra att fylla på kylskåpet lite. Har sedan i eftermiddag bytt köksgardiner, var kul med något nytt nu kände jag. Har även varit ute på en dryg timmars promenad tillsammans med mamma. Nu blir det att äta lite, grillad kyckling med potatissallad och dricka lite vin. Blir nog lite melodifestival sen ikväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela