Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Knutens årsmöte

Publicerad 2009-03-01 12:29:51 i Allmänt,

Igår hade Knuten sitt årsmöte i skövde. Vi var inte många som kom, men vi lyckades i alla fall att gå igenom vårt möte. Vi är just nu fyra personer i styrelsen, känns lite lite, men det får gå helt enkelt. HRF kom också och besökte oss, trevligt att de ville komma. Diskuterade en del kring samarbete med dem och så, det blir säkert bra.

Idag kollar vi på Vasaloppet, de första har nyss gått i mål. Har väl inte följt programmet helt, utan kollat lite till och från,

Skall snart hem till Örebro nu igen. Sen upp tidigt imorgon bitti trots att jag inte börjar förran kl 13,15. Skall tvätta på morgoenn baka lite bröd och städa, det blir säkert bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela