Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Fridhemsplan

Publicerad 2009-03-10 22:13:05 i Allmänt,

Just nu sitter jag ensam här på mitt vandrarhemsrum på Fridhemsplan i Stockholm. Det har varit en lång dag och jag skall snart bädda och sedan krypa till sängs och släcka lampan. Klev upp innan 6 på morgonen. Sedan åkte jag och G tåget mot Stockholm. Första punkten på dagordningen var möte med UH: s personalgrupp. mötet gick bra och var reltaivt snabbt avklarat. Sedan gick jag och JW och lunchade. Var trevligt.Tog oss sedan bort til lvandrarhemmet så att jag kunde lämna in mina saker.

Därefter blev det att åka ner til centralen, jag JW, AB, KN och SG skulle träffas för en fika. För er som inte vet vilka dessa männsikor är, så är de UH: are. Hade en trevlig fika med mycket diskussion, lite tråkiga vi är bara att vi pratar föreningsliv även när vi träffas och fikar, men blir lätt så.

Sedan var det möte med Publicion och påverknasgruppen PoP. Var mitt första möte med dem och det gick bra. men stackars tolken. ett möte på två timmar och hon fick jobba ensam, hennes kollega dök aldrig upp. Hon gjorde ett kanonbra jobb, men jag lider verkligen med henne.

Ikväll har jag sedan träffat en kompis SA. Var jättebtrevligt.. När jag var på västanvik på prova på kurs för tre år var det hon som visade mig skolan och tog hand om mig. Så vi var och åt kinamat nu ikväll och snackade en massa skit, dessutom underbart att få använda tsp, skönt, skönt..

Ne, nu ska jag sova så att jag orkar med mina möten imorogn också? 

Kommentarer

Postat av: AB

Publicerad 2009-03-23 09:33:49

Det var underbart att träffa dig igen =) Nu är det inte så långt kvar tills nästa gång ;) Ska bli kul =D



Lycka till med tentan

Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela