Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mot lägren

Publicerad 2009-06-12 20:07:59 i Allmänt,

Imorgon börjar jag att jobba på mitt förta läger för sommaren. Det kommer att vara på Bohus Björkö utanför Göteborg. Idag har jag varit i Jönköping och handlat massa mat och andra saker som skall med. Frågan är bara hur vi skall komma med själva =) Det är minst sagt saker över allt... Men jag ser fram mot lägren, det kommer att bli jättetrevligt tror jag..


Tänker nu på stackars pappa som skall cykla Vätternrundan. Och det regnar inte lite ute just nu skall jag säga.. Hoppas att det går bra för honom och alla andra i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela