Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Fösta UR mötet

Publicerad 2009-06-01 11:46:11 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka i Hjo igen. Första gången på en månads tid.


I helgen har jag varit i Stockholm. Var första riktiga mötet med det nya ungdomsrådet. Och jag måste säga att det känns riktigt bra. Mötet flöt fram utan några större problem så det var skönt. Hade ju dock heller varit ute i solen nu när det är så underbart väder, men, men, får passa på nu idag istället. Men i lördagskväll fick vi vara ute och grilla i alla fall, skönt det.


Sedan igår kväll åkte jag hem till Hjo. Skall vara här nu ett tag i samband med min operation. Kommer att vara hemma här idag och imorgon. Sedan på onsdag påker jag hemifrån Hjo före halv sex på morgonen ner till Göteborg för att skrivas in o0ch sedan under torsdagen opereras. Än har jag inte hunnit bli nervös, men det kanske kommer.


Annars består mitt liv idag mest åt att skicka mail. Massa meddelanden har det blivit, har säkert skickat redan 10 mail redan och haft flera diskussioner på msn. Och fler mail kommer det att bli..

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2009-06-01 15:35:39

Önskar dig lycka till med din andra operation och att den ska gå bra som din första...

Kram

Postat av: Anna Märtha

Publicerad 2009-06-01 21:33:48

Lycka till på torsdag:) Kram

Postat av: Leif

Publicerad 2009-06-01 21:38:52

Lycka till med operationen! Jag ska tänka på dig på torsdag. Själv tentar jag imorgon och på torsdag. Tur för mig att det blir kallare imorgon, de som skrev idag kan inte ha haft det kul med värmen som var idag.



Kram

Postat av: Leif

Publicerad 2009-06-01 21:41:37

Och inte jag heller har fått speciellt stor del av värmen de senaste dagarna, har suttit i väl ventilerade undervisningssalar där man nästan behöver en tjocktröja för att inte frysa. Det var som man möttes av en vägg av värme idag när man gick mellan husen för att värma lunchlådan.

Postat av: Jan Magnström

Publicerad 2009-06-01 22:59:52

Lycka till på torsdag... Vi ses vecka 26. Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela