Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Slöjdmässan

Publicerad 2009-07-11 17:35:34 i Allmänt,

Hade tänkt åka in till Hjo och kolla på slöjdmässan idag. För er som inte vet vad detta är så är det en hantverksmässa med ca 350 utställare. Vi åkte också iväg på morgonen, men gud vad det regnade, det bara vräkte ner. Jag och mamma gick in på Ica och handlade och väntade på att det skulle upphöra, men det fortsatte dock att vräka ner.


Blev istället en fika med familjen på Hammarkiosken och ett besök på Hem & Hobby. Men tillsist bestämde jag mig ändå för att trotsa vädret lite, så gick en sväng. Blött, regnigt och lerigt. Men köpte en påse med naturgodis, det var allt som jag fick med mig denna gång. Jobbar imorgon så blir ingen mässa då heller, så en halvtimma är vad det blev för i år.


Nu skall vi ha lite gäster kl. 18, en av pappas kusiner med familj kommer.

Kommentarer

Postat av: Lickan

Publicerad 2009-07-14 05:50:35

Hej

Ville meddela bara att jag hittat till din sida, superkul =) TAck =)

Postat av: Lickan

Publicerad 2009-07-17 11:06:02

Hej Hur har du det i sommarvärmen?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela