Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Läget med mitt nya implantat efter två dygn

Publicerad 2009-07-10 08:39:34 i Allmänt,

Ljud, ljud och ännu mera ljud, eller ja, snarare tjut och brus, så kan man nog beskriva mina CI upplevelser just nu skulle jag tro. Har haft mitt implantat i två dygn nu och visst går det framåt, även om jag känner att det sista implantatet kommer att bli tuffaren att lära sig att höra med än det tidigare. Inte så konstigt med tanke på att jag för första gången under mina 23 levnadsår nu får in ljud i detta öra.


Men jag skall försöka att träna så mycket som möjligt att bara använda ett implantat. Igår så tränade vi också här hemma, mamma eller brorsan tog kortleken och sa vad som fanns på kortet som de tog upp, hjärter 5, klöver dam osv. fungerade ganska bra nu.


Nu kommer farfar snart och hämtar mig, skall iväg och jobba, hade tänkt ta en promenad, men regnet öser ner, så det var inte så frestande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela