Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Klippning och jobbintro

Publicerad 2009-07-07 13:10:06 i Allmänt,

Sitter här nu och funderar över vad jag skall göra med mitt hår, har klipptid inne i Hjo om ett par timmar. Jag har ju just nu en väldigt lustig frisyr efter min operation. Inte för att frisören kommer kunna ta bort allt det som de rakat, men kan ju försöka att få lite fason på det i alla fall.


Idag har jag gått intro på det nya jobbet också, bara tre timmar, men lite lagom för att vara första gången, bättre att skynda långsamt.


Sedan imorgon blir det spännande, skall till Göteborg och koppla på mitt andra implantat. Är lite blandade känslor. Har ju aldrig hört på det örat innan så kommer bli en speciell upplevelse. Nackdelen är att omgivningen tror att ett CI det löser allt, man blir fullt hörande med det och de behöver inte ta någon hänsyn alls vid kommunikationen. Ja, ja, skall bli spännande att få det i alla fall. Får skriva och berätta om det sedan.


Annars är det jobb som gäller i veckan. Jobbar torsdag, fredag, söndag och måndag, sen blir det eventuellt lite ledigt igen, får se hur det blir. Men några dagar ledigt kunde vara skönt kanske. Mamma och pappa har semester nästa vecka också, så kan ju passa på att umgås lite med dem då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela