Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

I väntan på bättre väder

Publicerad 2009-07-31 16:51:57 i Allmänt,

Veckorna rinner iväg i ett fasligt tempo. Idag är det sista dagen i juli, sedan går vi in mot augusti och hösten. Även om augusti kan ha riktigt fina och varma dagar så märker man det ändå på kvällarna att det börjar gå mot mörkare tider.


Annars så har veckan bestått av lite jobb en del kvällar. Inte så jättemycket, men lite lagom i alla fall. Sedan var jag ute på en cykeltur i onsdags, var en otroligt härlig tur även om den var ganska så jobbig. Sitter just nu och väntar på att det skall klarna upp så att jag kan ta en tur även ikväll, skulle vara skönt.


Jag och brorsan har varit i Skövde idag på förmiddagen. Hämtade mammas cykel som varit inne på service och sen handlat lite mat och så... Nu sitter jag och väntar på bättre väder=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela