Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Hårfunderingar

Publicerad 2009-07-31 16:54:24 i Allmänt,

Sitter och funderar över vad jag skall göra med mitt hår. Har ju en ganska lustig frisyr just nu efter operationen då de rakat och grejat. Alternativa lösningar av frisyrproblemet är just nu tre:

  1. Behålla det så som det är och låta det växa ut
  2. Hitta någon tuff frisyr med en sida lång och en sida kort. Något liknande sådant som var modernt ifjol, men det är ju inte helt omodernt nu heller, så kanske kan gå.
  3. Att göra en hårförlängning. Frågade en kompis som är frisör vad detta kan tänkas kosta och det finns från ca 600-800 kr och uppåt.

Vilket av alternativen som det kommer att bli vet jag inte ännu. Men skall upp till Örebro nästa vecka, så tänkte gå in på en frisör salong då och se vad det kostar... behöver ju inte ha håret jättelångt, men en bit nedanför axeln skulle ju vara trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela