Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bilder från Visby och Almedalen

Publicerad 2009-07-06 13:49:07 i Allmänt,


Vid Almedalsparken en förmiddag när allt är lugnt och fridfullt





Visbys trånga och mysiga gator





Centerpartiet och Maud håller tal





Försöker ta mig fram och prata emd Mona efter hennes tal, men blir bortknuffad av Säpo innan dess att jag hinner fram =(





Delar av den gamla borgen





Fiskaregränd, en av de mest fina och mysiga gator som jag vet





Rosor vid husen vid Fiskaregränd

Kommentarer

Postat av: fifikus

Publicerad 2009-07-06 17:55:07

det är min kompis mamma som är brevid mona, i den röda hatten. Hon är ifrån skövde.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela