Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Nyårsafton

Publicerad 2009-01-02 13:08:12 i Allmänt,

Nu är det nytt år. Skriver ett inlägg om nyår först så får jag se om jag hinner och vill summera 2008 sen, kanske är något man borde göra liksom =)


Nyårsafton var väl trevlig. Åkte upp till Örebro på förmiddagen, käkade lunch hemma i lägenheten tillsammans med familjen. På eftermiddagen tog jag en långpromenad, kände att jag skulle behöva det om jag skulle vara uppe till långt fram på natten sen.


Sedan var det dags att d8uscha och fixa sig nyårs fin. Pappa och D körde sedan ner mig till stan till kompisen T som ordnade med nyårsfesten. En liten skara på 5 personer skulle fira nyår tillsammans, jag, T hennes kompis S, hennes pojkvän och sen pojkvännens barndomskompis. Vi åt gott, kyckling och potatisgratäng med sallad, det hade ni fixat jättebra. Diskussionerna under middagen blev många och långa, tyvärr förstörde det stämningen lite då somliga hade väldigt konstiga åsikter om det mesta.. men, men var trevligt ändå. Jag hade sedan gjort en anarnaspaj till efterrätt, var gott och bra.


Innan tolvslaget begav vi oss till Järntorget för att fira det nya året tillsammans med alla andra Örebroare. Kollade på fyrverkerier och drack champagne vid tolvslaget. Sedan gick vi vidare till en annan fest, den var ju lite speciellt om man säger så. Var väl vi från den tidigare festen tillsammans med massa Stockholmare och så. Kände typ inte en kotte, men var rätt ok ändå. Sedan kom familjen ner och hämtade mig vis 2- tiden invann vi åkte hem och stöp i säng allihop. Men nyårsaft0n var trevlig, tack för att du ordnade festen T.




Lite fyverkerier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela