Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Cykleköp och bio

Publicerad 2009-01-11 12:14:32 i Allmänt,

Jag är nog lite väl tidig att förbereda inför våren kanske? I fredags var jag i alla fall och investerade i en ny cykel, en tre växlad av märket Dacke. Min gamla fina Crescent hade jag haft i 12,5 år nu. Även om det inte var något fel på den som så, så var den på tok för liten. Även om jag skall erkänna att jag sakar den gamla cykeln lite så verkar den nya bra också.


Igår vaknade jag tidigt för att vara lördag, redan kl. 7 klev jag upp, läste lite inför tentan, stack och tränade spinning och sedan hem och plockade bort lite julsaker och pluggade lite till. Sedan på kvällen var jag A och J på bio och såg Australia. Den var bra måste jag säga. Man fick också en historisk tillbakablick när man såg den. Jag klarade mig också utan att somna, var lite orolig för det innan då filen trots allt var 2 timmar och 45 min.


Idag städar jag bort julen, är ju snart den 13 nu och då skall ju julsakerna vara borta. Tvättar också en massa idag. Så nu är städningen snart klar, bara gardiner som skall strykas och hängas upp, pust, stryka gardiner är så tråkigt... funderade ett tag på att sticka och träna sen i eftermiddag. Men trior att jag prioriterar boret det för idag. En promenad i regnvädret får räcka och sen lite tenta plugg igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela