Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Blev inte gratis mat=(

Publicerad 2009-01-14 21:43:29 i Allmänt,

Även om dagen varit bra idag så blev inte kvällen riktigt som jag tänkt mig. Ja, ja vi kan ta det från början. Vaknade med lite träningsvärk efter spinning passen, men inte så farligt, och samtidigt känns det ju att man gjort något vettigt, så det var skönt. Iväg till universitetet och hade seminarium, redovisning av socialutredningen och så. Min grupp redovisade dock igår, så vi hade vår del avklarad


Sedan frågade jag tolkarna om de visste vilka som skall tolka till mig inför nästa termin, den som börjar på måndag. Och jag fick svaret och blev kanon nöjd, tror att det blir jättebra. Hoppas att de inte går in och ändrar för mycket bara.


Efter universitetet så tog jag och A en promenad ner till stan. Hade ju tänkt besöka Frimis och äta gratis mat som de brukar ha på onsdagar. Men när vi kom dit så var det stängt, konstigt.. så det blev att gå till pizzerian och äta räkrulle istället. Inte så fel det heller, men gratis hade ju varit gott.


Nu ikväll har jag lagt klart mitt pussel på 1000 bitar, blev fint och bra. Vad ska jag ägna mig åt på kvällarna nu när de tär klart då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela