Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tillbaka på Friskis igen:)

Publicerad 2009-02-05 19:51:13 i Allmänt,

Nu är jag åter på benen så passat t jag kommit igång med träningen igen vilket är jättehärligt. Igår tänkte jag promenera ner till stan och sen träna ett spinningpass. Men efter halva passet gick stereon sönder så vi blev tvingade att avbryta
=( rätt så surt när man väl kommit in i det hela.


Efter passet var det dags för UH möte på Birgittaskolan. Det gällde årsmötes planeringen denna gång. Mötet gick bra och vi diskuterade och ventilerade flera olika saker.


Idag har jag varit på universitetet under förmiddagen också fixat klart vårt grupparbete, så det känns bra. Det som däremot inte känns lika bra var ett en klasskompis träffade den läraren som rättat våra hemtentor och fick veta att det är jättemånga som har missat. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa, men hoppet föll lite där. Sedan i eftermiddag har jag fixat lite med hemtentan. Har inte så jättemycket kvar nu, men känner att jag måste arbeta med texten lite till för att bli 100 % nöjd och förhoppningsvis att läraren också skall bli nöjd och ge mig godkänt.


Sedan har jag varit iväg och tränat spinning ikväll igen, underbart skönt... nu skall jag kolla på tv, Sveriges värsta bilförare. En släkting skall visst vara med och vara "kartläsare" åt en av de dåliga chaufförerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela