Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Kort seminarium

Publicerad 2009-02-16 15:10:40 i Allmänt,

Nu är tentan i stort sett färdigskriven, underbart. Är alltid en stor lättnad för varje tenta som man lämnar in. Idag har jag varit nere på universitetet på förmiddagen, hade egentligen seminarium fram till kl. 16, men var klara redan vid elva tiden, hmm, bra planerat liksom. Men samtidigt var jag mycket tacksam över att få gå hem tidigare också. Speciellt när man har tenta att skriva. Nu har jag skrivit klart, tror jag, vill låta det sjunka in lite och sen kunna göra eventuella förändringar.


Sedan fick jag ett mail som gjorde mig glad faktiskt. Det var min kontaktlärare som skickade och frågade hur det blir för mig om de ändrar tid för ett seminarium kontaktlärarträff etc. Med tanke på tolkarna. Hon är den första läraren som har ställt den frågan och det gjorde mig glad att någon lägger märke till det, och tänker på att det faktiskt inte bara år att ändra och ändra med kort varsel hela tiden. Nu tänkte jag fika lite, sen sticka iväg och träna spinning, jippi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela