Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Stockholm central

Publicerad 2009-12-10 15:29:09 i Allmänt,

Sitter nu här och hänger på Stockholm central och väntar på att klockan skall bli 16,10 så att ajg skall sätta mig på tåget hem till Hjo. Tänkte passa på att hänga en liten stund vid datorn när ajg ändå är här =)

Har varit i Stockholm på olika möten nu igår och idag. Kändes lite konstigt att krama om föreningskompisarna nu och säga att vi ses igen på årsmötet i april, känns otoligt långt dit. Men är inte mer än fyra månader dit, så drt går rätt fort..

Och nästa vecka skall vi ha Indien information på universitetet i örebro, herregud, redan, kändes så långt bort då de i början och oktober meddelade att vi skulle ha information i dec... Vidare kan jag meddela att jag letar billiga Hotell vid Goa, funderar att ägna mina lediga Indeinveckor åt lite sol och bad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela