Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Firar ledigheten med Stockholmsresa

Publicerad 2009-08-05 19:38:10 i Allmänt,

Nja, fira och fira vet jag inte. Men skall åka upp till Stockholm en sväng imorgon i alla fall. Har faktiskt inte varit där på en månad nu och en och en halv månad sen som jag var på kansliet sist, känns som evigheter sedan. Jag skall sitta och planera styrelsemötet för september imorgon tillsammans med UH: s ordförande och generalsekreterare. Blir säkert bra. Det enda som är jobbigt är att jag måste kliva upp kl 5 imorgon. suck....

Imorgon kväll skall jag sedan bege mig ner till Örebro. Skall bli skönt att vara där lite också, se om min lägenhet strår kvar... Resan fortsätter sedan söderut igen  på fredag, skall ju till optikern i Skövde. A.H. och jag skall käka lunch tillsammans och sedan skall hon följa med och kolla på bågar. Kan behöva lite smakråd, det är alltid svårt att välja de bästa bågarna. Sedan skall jag ner och besöka min högstadiekompis J.K. skall bli skoj, var så länge sedan vi träffades sist...

Ne, nu får det nog bli en liten kvällspromenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela