Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Engelskakursen

Publicerad 2009-08-27 16:16:29 i Allmänt,

Har flyttat tillbaka till Örebro nu idag igen efter att ha varit hemma i Hjo över sommaren. Känns skönt att vara tillbaka även om jag har massa väskor som behöver packas upp och ta itu med.


Har också haft engelska på komvux idag. Gick lite bättre än sist, så fick lite hopp i alla fall. Tog på pin kiv och stängde av mitt CI idag, allt för att verkligen tvinga läraren fullt ut att teckna, och det gick bättre, så var skönt det. Känner faktiskt lite motivation med engelskan nu. Men känner att det var ett tag sen som jag läste engelska sist och sen är j8u inte ämnet min starka sida precis, men känner mig mera motiverad att försöka i alla fall.


Sen har jagvarit på universitetet och registrerat mig för en ny termin idag. När jag ändå var där skrev jag ut min omtenta och lämnande in, får se om jag klarar den nu, kanske var lite förhastat att lämna in den redan idag, men håller tummarna och hoppas på det bästa.


Annars så blir det att vara hemma och plocka ikväll, har saker precis överallt i lägenheten nu, massa väskor och kassar som jag inte hunnit att plocka upp än, bara att börja och ta itu med det lite. Sen imorgon blir det Aneby och UH: s föreningsträff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela